A közösségi média hatása a divat világára
A divat világa jelentős átalakuláson esett át az utóbbi években, az internet elterjedése teljesen megváltoztatta az egész szakmát. Nem csak a webáruházak, pl. a http://www.starboxdivat.hu/ terjednek rohamosan, hanem a közösségi média szerepe is jelentően felerősödött. Cikkünkben erről lesz szó.
A modellek, hírességek követőinek száma
Az Instagram, a Twitter és természetesen a Facebook azt a célt szolgálják a cégek számára, hogy reklámozzák termékeiket, szolgáltatásaikat. Ez nincs másképp a divat világában sem. Azok a hírességek, modellek lesznek a legkeresettebbek, akik a legtöbb követővel rendelkeznek. Ennek segítségével rengeteg olyan új ügyfelet lehet szerezni, akik másképp nem is hallanának egy adott cég termékeiről, de a hírességek, modellek nap, mint nap el tudják érni őket.
Többek között ezeknek is köszönhetően, amelyik divat cégek ki tudják használni a közösségi média által nyújtott lehetőségeket, azok gyorsabban tudnak fejlődni, több eladáshoz jutnak.
A divat cégek követőinek száma
Nem csak a modellek követői fontosak, hanem az egyes cégek is el tudják érni könnyen az érdeklődőket. Akik nagy hangsúlyt fektetnek saját közösségi média profiljaikra, rendszeresen kommentelnek, osztanak meg dolgokat, azok a cégek jelentős előnybe kerülnek a nem túl aktív divat cégekkel szemben. Mivel a közösségi média ingyenes, azonnali reklámlehetőségeket biztosít, ezért egyre többen jönnek rá, hogy ezeket a lehetőségeket nem szabad kihasználatlanul hagyni.